domingo, 29 de marzo de 2020

US TROBO A FALTAR!

Holaaaaa! Com esteu? Van passant els dies, això significa que ja queda menys per poder veure'ns, quines ganes tinc que arribi aquest dia i que puguem fer-nos tots una abraçada conjunta d'aquesta que tant ens agrada, aquelles que quasi em tireu a terra i sempre us dic: vigileu, vigileu que caiiiiic!, serà una abraçada tan forta i amb tantes ganes que crec que aquest cop sí que acabarem tots a terra! Només us volia dir que continuo amb moltes ganes de veure-us i de saber com esteu, així que animeu-vos a escriure! Us trobo molt a faltar boniquets i boniquetes! Ja queda menys! Us felicito a tots i totes per la paciència que esteu tenint aquests dies! Milions de petons!

2 comentarios:

  1. Hola com esteu?
    jo estic aburit. Amb moltes ganes de veure-hos. RECORDS A TOTS. US ESCRIC UN ALTRE DIA. ADEU

    ResponderEliminar
  2. Hola, jo també us trobo molt a faltar! però no sabem qui ets, hauries de posar el nom quan escriguis, ok! t'envio petons!

    ResponderEliminar